Om P15

Måden, vi fandt vores navn på, illustrerer meget godt, hvem vi er, og hvad vi vil.

Vi tog vores egen medicin og skar helt ind til benet. Og kernen i vores rådgivning er bygget op om forståelse, strategi og forandring. Efter lidt bogstav-leg satte vi de fremhævede bogstaver sammen til: Fosfor

Fosfors nummer i det periodiske system er... P15. Og resten er historie.

Morten Stenholt Dehlbæk er grundlægger og rådgiver i P15. Morten er uddannet cand. scient. pol. fra Københavns Universitet og har i en årrække arbejdet med strategi, analyser og kommunikation. Senest som en del af ledelsen og chef for analyse, tendenser og strategi i kommunikationsbureauet Primetime.

Tidligere har Morten været direktionsassistent for koncerndirektionen og bestyrelsen i JP/Politikens Hus, hvor opgaverne blandt meget andet omfattede strategiudvikling, tendens- og markedsanalyser og kommunikation.

  • Chef for analyse, tendenser og strategi, Primetime
  • Direktionsassistent, JP/Politikens Hus
  • Analysechef, Primetime
  • Konsulent, Radius CPH
  • Uddannet cand. scient pol ved Københavns Universitet med studier ved University of Sydney