Om P15

Måden, vi fandt vores navn på, illustrerer meget godt, hvem vi er, og hvad vi vil.

Vi tog vores egen medicin og skar helt ind til benet. Og kernen i vores rådgivning er bygget op om forståelse, strategi og forandring. Efter lidt bogstav-leg satte vi de fremhævede bogstaver sammen til: Fosfor

I P15 vil vi:

  • Være på forkant – så vi forstår de tendenser, der påvirker samfundet og vores kunders virkelighed og har blik for de redskaber, der bedst løfter vores kunder.
  • Skære ind til benet – så vi stiller skarpt på de ting, der betyder og flytter noget. Vores rådgivning skal levere et klart beslutningsgrundlag.   
  • Opfattes som en del af huset – nogle rådgivere sparker døren ind, andre river huset ned. Vi stræber mere efter at blive set som ”den nye medarbejder”, der bidrager med ny viden og følger projekterne helt til dørs.

Morten Stenholt Dehlbæk er grundlægger og rådgiver i P15. Morten er uddannet cand. scient. pol. fra Københavns Universitet og har i en årrække arbejdet med strategi, analyser og kommunikation. Senest som en del af ledelsen og chef for analyse, tendenser og strategi i kommunikationsbureauet Primetime.

Tidligere har Morten været direktionsassistent for koncerndirektionen og bestyrelsen i JP/Politikens Hus, hvor opgaverne blandt meget andet omfattede strategiudvikling, tendens- og markedsanalyser og kommunikation.

  • Chef for analyse, tendenser og strategi, Primetime
  • Direktionsassistent, JP/Politikens Hus
  • Analysechef, Primetime
  • Konsulent, Radius CPH
  • Uddannet cand. scient pol ved Københavns Universitet med studier ved University of Sydney